fbpx

Сценічний рух та сценічний бій

Вартість занять: 1 100 грн
Розклад: по неділях, о 13:00


Програма курсу «Сценічний рух» складається з трьох частин. Кожна з частин складається з двох розділів. Перший розділ - «Підготовчі, тренувальні та загально розвиваючі вправи», другий – «Спеціальні сценічні навички».

Тренувальні та загально розвиваючі вправи вдосконалюють у учнів витривалість, гнучкість і спритність. Займаючись цими вправами можна виробити правильну поставу і дихання, підвищити силу і швидкість рухів, тобто якості, дуже важливі для майбутньої трудової діяльності учнів, та, власне, і для нормального функціонування всіх систем організму. При цьому виховання рухових якостей треба розглядати як цілісний процес, оскільки, розвиваючи одну з них, ми обов’язково впливаємо і на інші. Тому вправи першого розділу впливають на якість виконання вправ другого розділу – «Спеціальні сценічні навички».

Отже, завдання курсу зі сценічного руху і бою таке:
  1. Навчити учнів конкретних рухів, трюків, навичок, щоб максимально розширити їхні професійно-пластичні можливості.
  2. Під час занять учні повинні не тільки виправити недоліки власної пластики (неправильна хода, погана постава і т.д.), але й гармонізувати пластику власного тіла.
  3. Так підготувати учнів, щоб вони могли легко засвоювати будь-які нові рухи і навички, щоб усе їхнє тіло було засобом вираження.
Основні вимоги до знань та умінь 

В результаті навчання на курсі учні повинні знати:
  1. Правильність постави і ходи.
  2. Жести та їх тренування. Типи жестів: національні, інтернаціональні, професійні, характерні.
Уміти:
  1. Підтримувати та переносити партнера
  2. Сценічно падати
  3. Вибивати чечітку
  4. Імпровізувати в різних умовах, з різним музичним супроводом, та в різних швидкостях.
Навчально-тематичний план.
  • Підготовчі, тренувальні та загально розвиваючі вправи;
  • Ритмічні вправи, удосконалення рухової координації;
  • Підтримки та переноски партнера;
  • Сценічні та трюкові падіння;
  • Прийоми сценічної боротьби та бою;
  • Побутові вітання 15 - 17ст;
  • Пластичні фантазії та імпровізації;
  • Акробатичні вправи в парах;
  • Удосконалення мовно-рухової координації.

Викладачі: